Golinons
  • Arquitectura
    • Can Busquets
    • Can Mascaro
    • Can Villar
  • Barraques
    • Barraques amb volta catalana
    • Can Freixa – venda de palmeras en Sant pol de mar
  • Granjes
    • Granges
    • Granges en actiu
  • Habitatges
    • Can Calella
    • Can Giralt
    • Can Golinons
    • Can Mascaró
    • Casa Nova
    • Hipica Sant Pol de Mar
    • Can Sole
  • Links
  • Mapa i natura
    • Activitat Agraria
    • boscos i arbres
    • Sant pol info turistica
  • Videos
    • Platges
    • Videos Musicals

Arbritatge molt duptos i amb posibles interesos creats a la lliga española de futbol

21 marzo 2012 by jordibordas in Noticias - No Comments

Qualsevol s´imagina que hi han interesos creats a l´hora de fer guanyar un equip o un altre i l´unic poder factic a sobre la gespa d´un camp es l´arbrit que pot amb el seu arbritatge totalment interesat canviar el rumb d´un partit, i nomes el joc net d´un equip superior a l´altre pot de vegades decidir el resultat, pero suvint son els arbrits els que controlen la lliga d´un pais per fer que guanyi un equip o un altre, jo cada dia veig mes clarament uns interesos ocults darrera els nefastos arbritatges que te que soportar el barça, sens dupte hi han moltes maniobres ocultes que no arribarem a coneixer mai, i la pregunta que es fa tothom aquestes alçades es com es posible que no es recorri a la grabació de video, com fan als estats units amb en alguns deports com el futbol america.

Tambe veient els nefastos arbritatges cap el real Madrid es poden intuir interesos creats i arbrits poc imparcials i molt interesats, per més que diguin que son profesionals, suvint es un tema questionable , pero dificilment es podrà demostrar mai perque ja deuen saber com tapar i evitar que surtin a la llum les posibles maniobres perque el resultat sigui favorable a un equip i perjudicial per l´altre.

  • facebook
  • twitter
  • google

jordibordas

Previous Story
Estiraments i d´altres cançonetes
Next Story
Demografía musulmana - Muslim demographics

Related Posts

  • casas de adobe – Una conexión Interna entre nosotros y la naturaleza
    casas de adobe – Una conexión Interna entre nosotros y la naturaleza
  • Lomito´n en Sant Cugat
    Lomito´n en Sant Cugat
  • Agnes Cervantes Ceramista afincada en Sant Pol de mar
    Agnes Cervantes Ceramista afincada en Sant Pol de mar
  • Productivity Future Vision – El que podria ser el futur aviat
    Productivity Future Vision – El que podria ser el futur aviat
  • “Las leyes son como las mujeres, están para violarlas” 	– twitter- 	 Dimite el presidente de los españoles en el exterior, José Manuel Castelao, tras su comentario. El alto cargo asegura que renuncia por “motivos personales”
    “Las leyes son como las mujeres, están para violarlas” – twitter- Dimite el presidente de los españoles en el exterior, José Manuel Castelao, tras su comentario. El alto cargo asegura que renuncia por “motivos personales”
  • Turisme rural de qualitat a la vall de fuirosos, espai ideal per llegir, meditar o descansar o per fer-hi esport amb btt per el montnegre i corredor
    Turisme rural de qualitat a la vall de fuirosos, espai ideal per llegir, meditar o descansar o per fer-hi esport amb btt per el montnegre i corredor
  • Ex asesor de Chávez, Heinz Dieterich califica al gobierno de Maduro de «inepto e incapaz»

Leave a Comment

Cancelar la respuesta

Lo siento, debes estar conectado para publicar un comentario.

SPONSORS PÁGINA

Mel del Parc de la Muntanya-de venda a la fira de tarragona tots els diumenges

cuiner a domicili- cocinero a domicilio para fiestas y eventos

traducciones a multiples idiomas, Estem especialitzats en traduccions d'alta qualitat en els camps següents: publicitat, periodisme, màrqueting, tecnologia, medicina i farmacèutica, economia i finances, jurídic, construcció, Tecnologies de la Informació, assegurances, oci, comunicació, sector immobiliari, electrònica, medi ambient i pàgines web

Calendari

marzo 2023
L M X J V S D
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
« Ago    

Twitter

Segui @creaciondeblogs

Blogroll

  • Agroturisme a Menorca- Agroturismo en Menorca
  • Ajuntament de Sant Pol de Mar
  • Can Puig turisme rural en el montnegre
  • Creació de Blogs de disseny
  • fotocopiam fotocopias en entenza
  • Grup de defensa del patrimoni de Sant Pol de Mar
  • Herradores del futuro
  • historia compartida para médicos
  • Senderismo en Cataluña- Sederisme a Catalunya
  • UTOPIADIGITAL

PUBLICITAT

fotografia de bodas

fresas en el maresma- les millors maduixes del maresme a sant Pol de Mar

diseño web y posicionamiento en internet

La millor maduixa de Sant Pol de mar

oportunidad de un piso de alto standing en la calle Manel girona

casa rural al montnegre

camisetas t-shirt

mini cocinas compactas

Novetat discogràfica. Columna Música acaba d'editar l'integral per a clarinet i orquestra. Els dos Concerts per a clarinet i orquestra i el Concertino estan interpretats per Josep Fuster, clarinet i l'OBC dirigida per Manel Valdivieso.

regalos originales de cristal

Meta

  • Acceder
  • Feed de entradas
  • Feed de comentarios
  • WordPress.org

Sugerencia de música de fondo

traducciones a multiples idiomas, Estem especialitzats en traduccions d'alta qualitat en els camps següents: publicitat, periodisme, màrqueting, tecnologia, medicina i farmacèutica, economia i finances, jurídic, construcció, Tecnologies de la Informació, assegurances, oci, comunicació, sector immobiliari, electrònica, medi ambient i pàgines web

Entradas recientes

  • Concert de taquilla inversa per amics i residents a la vall de Golinons, tot i que desde la vall també alguns la segueixen anomenant burinons per algún motiu que desconec, el grup l´ultim indi ens va oferir un concert molt intim al costat de la Masia de Can Golinons.
  • Robatoris a les cases aillades a la vall de Golinons
  • El menor compromiso con el matrimonio viene influido por muchas causas relacionadas con internet
  • Ens va deixar el passat divendres el Rafael Brossa ( pare ) a passat a millor vida, ara ja podrà viure sense pagar factures a Fecsa Endesa, el lloguer, etc…
  • Recreant Cruïlles #germanetes, Una nova victòria veïnal

Etiquetas

* flashmob * flash * mob * lipdub * lip * dub * independencia * independence * catalunya * is * not * spain * cataluña * catalonia * freedom * barcelona * barça * messi * guardiola * champions * plaça Agregar nueva etiqueta bloques logisticos casa con jardin casa en venta casa en venta con huerto ecologico clases de herraje clinics formation comida barata competencia precios constructora Promusa descalzos sin en Manuel Girona piso en venta fresas fresas con nata fresas de calidad fresas dulces fresones fuerteventura herrar barefoot clinic cursos curs ibiza Juan Roig las palmas LOS CABALLOS sin herrar maduixa maduixa maresme maduixes maresme menorca mercadona oferta inmobiliaria podologia presidente Joan roig San cu Sant Cugat del Valles veterinarios veterinarios sin fronteras veterinaris
Magazine Theme by Lion 2012 Powered by WordPress